SERWER RPC NIEDOSTEPNY+DRUKARKA LEXMARK Z605

Autor: Gaweł <wogaBEZSPAMUPLEASE_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 10:16:18 MET DST

MAM PROSBE POMOZCIE MI ZTYM BLENDEM.WCZESNIEJ DZIALAL DRUKARKA TERAZ W
KATALOGU DRUKARKI ZADNEJ NIE MA SYSTEM JA WIDZI ALE NIE MOZE ZAKONCZYC
INSTALACJI BO CIAGLE SERWER RPC NIEDOSTEPNY-googlowalem juz ale nie ma tam
dokladnego rozwiazania odinstalowalem service packa 2 juz i podmienilem
pliki windowsa na nowe dalj sie powtazra na swiezym systemie windows xp
drukarka dziala a tu nie chce:(((((