Re: włączyć RPC

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 09:41:46 MET DST

Użytkownik "Paweł Sokołowski" <falcon@muflon.linux.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd6iue1.ar2.falcon@silent.falcon.net.local...
[...]
> A tam rozsądnym ;) Próbowałem podejść logicznie do zagadnienia i
> wyszło, że w XP jest jakby inaczej (żeby soft od dźwięku korzystał
> z RPC?, o drag&drop i copy&paste nie wspominając...)
>
> Całe zdarzenie wyglądało tak:
> 1. RPC.. rpc.. wirusy.. hmm.. Nie mam NIS, nie mam NFS => wyłączam
[...]

Jak chcesz się pozbyć problemu wirusów unieruchamiających RPC, to po
pierwsze zainstaluj odpowiednie poprawki, a po drugie wyłącz DCOM a
nie RPC. Bo to tak naprawdę wcale nie jest dziura w RPC, a w DCOM.
Patrz http://www.grc.com/dcom/ ,
http://www.updatexp.com/dcom-windows-xp.html .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/