Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: MrK <SY06913_at_rejestracje.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 23:21:42 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

>Słuchaj, ten wątek obrósł już w wiele postów, A MNIE JUŻ RĘCE
>OPADAJĄ...

Haha, widze ze zaczelem wzbudzac emocje ;) Ale nic to.
Wlasnie odzyskalem dysk i wszystko wskazuje na to, ze takze dane(!) (a
przynajmniej zdecydowana wiekszosc - skanowanie nadal trwa). Nie chce
mi sie opisywac wszystkiego po kolei, bo robilem tyle rzeczy i tyloma
programami, ze i tak nie pamietam po kolei co i jak ;)

Chcialem Ci Marku bardzo podziekowac za poswiecony czas i wykladanie
wszystkiego jak krowie na miedzy, nie sadze abym sobie z tym poradzil
bez tego a juz na pewno nie tak skutecznie. No i przepraszam za
wytracenie z rownowagi ;)
Piotrowi rowniez dziekuje za cenne wskazowki - naprawde mi pomogliscie
Panowie. DZIEKI WIELKI!

--
Pozdrawiam
MrK