WinXP: jak wyłączyć efekt przejścia w pasku tytułu okna kompozycji klasycznej...?

Autor: Marcin <marcin.skiWYTNIJ_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 22:22:48 MET DST

Witam,
mój "problem" jest śmieszny, ale po prostu mam ochotę maks. upodobnić
mój Win XP do Win NT4 na którym jeszcze niedawno pracowałem...
Chodzi mi o to aby w stylu klasycznym okna nie miały
w pasku tytułu efektu przejścia koloru (element interfejsu Win98),
lecz aby były jeszcze bardziej klasyczne - tak jak w Win95/NT...
Pewnie wystarczy zmienić jeden wpis w rejestrze,
ale nie mogę się nań natknąć... :(
(Opcje TweakUI już przeszukałem.)

Z góry dziękuję za ew. pomoc
Marcin