Polecany WarFTPd i problem - ukryc katalog

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 17:37:06 MET DST

Witam.

Ktos kiedys polecal ten serwerek ftp. Jakos tak mnie dzis wzielo i
zainstalowalem (do tej pory uzywalem ftpserv z TypSoftu).
Generalnie jest cacy tylko za cholere nie moge ukryc katalogu :-(
Sytuacja ma sie tak jesli chodzi o katalogi:
root/
        aaa/
        bbb/
        ccc/1
            2
            3
            4
            5
i teraz chcialbym zeby uzytkownik anonimowy nie widzial katalogu np. 3
Doszedlem do tego ze nie ma do niego dostepu, ale nie o to mi chodzi :-(
Od gory (root) foldery sa ustawione tylko do przegladania, w User
Manager na poziomie "Visitor/Security/File Access" dodalem dodatkowa
sciezke root/ccc/3 i zaznaczylem opcje "Hide" - niestety bez efektu :-(
Probowalem tez wielu innych kombinacji - niesety d....
Zwracam sie wiec z prosba do tych ktorzy maj troche wiecej doswiadczenia
z tym softem - rzuccie pomyslem jak to zrobic.
Z gory dzieki.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --