Re: xp-->nt4.0

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 21:14:12 MET DST

*** Piastowianin <piastowrzadzi@o2.pl>:

> a nie ma czegos mniej obciazajacego kompa niz nero? po za tym wkurza
> mnie to, ze nie moge nagrywac z predkoscia nizsza niz 8X

A po co chciałbyś to robić?

> no jak to nie wiesz? (www.symantec.pl) (jego czescia jest norton
> antywirus i norton utilities)

Genralnie wiem do czego to jest, ale po co tego używasz? Są pewnie
zamienniki ale przydałoby się wspomnieć jakie czynności z tym
wykonujesz. Samemu nigdy takiego wynalazku nie używałem. A na samo słowo
Norton reaguje niezbyt dobrze. Commander był OK ale to co produkują
teraz to kiepskie jest po prostu.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )