Re: Jak nieudostepnic plikow w XP

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:51:38 MET DST

NewsAgent as "Piotr Krzyżański" via <piciu@it-faq.pl> in the thick of
news:d466ek$n78$1@opal.icpnet.pl
> A nie 'wywalił' Ci czasami zawartości dysku w IE poprzez
> lokalną kontrolkę ActiveX?

Trudno to stwierdzić, bo połączenie jest https i nie o "wywalanie
zawartości dysku w IE" IMO chodzi. Info jest typu ogólnego czyli szablonem
odpowiedzi
serwera/projektu testującego *ShieldUp* mówiącym o poziomie wiedzy i
umiejętności usera
w zakresie stopnia zabezpieczenia dostępu przez Web do jego PC, z
uwzględnieniem wszystkich aspektów ochrony (nie tylko ActiveX)
Najlepszy wynik powinien brzmieć :-)
Greetings!
Without your knowledge or explicit permission, the Windows networking
technology which connects your computer to the Internet may be offering
some or all of your computer's data to the entire world at this very
moment!

Co jest troszeczkę IMO nie do końca prawdziwe, ale sądzę, że w granicach
akceptacji i
myślenia bez obaw o wystąpieniu b.dużej możliwości siakiegoś
nieuprawnionego dostępu do
PC z zewnątrz, z Web.
pozdrfko :-)

--