Re: Windows 2003 - brak sieci

Autor: leo <leo2_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 10:36:54 MET DST

Dzieki za konstruktywne podejscie!

> Niedobrze. Miałem STRASZNE problemy z sieciówką na SiSie 620.
> Działała tylko z niektórymi switchami, z innymi miała straszne
> straty pakietów. Włożenie sieciówki Realteka lub wymiana
> switcha na innej firmy rozwiązało problem.

Wstawie inna sieciowke i zobacze.

> Ale switch posiada. Tam się świeci w ogóle?

Tak.

> To też o niczym nie świadczy :) Widziałem mnóstwo
> źle zarobionych kabli działających na hubach 10 Mbps
> oraz na NIEKTÓRYCH switchach 100 Mbps.

> Polecałbym dobry, najlepiej sprawdzony w innej sieci 100 Mbps
> i na 100% zarobiony zgodnie z normą 568A kabel.

Ok. Kabel tez przeciagne nowy, jednak bez entuzjazmu, tym bardziej ze w
konfiguracji ze switchem wymuszalem na sieciowce szybkosc 10Mbps - tez bez
sukcesu, a takze przypomne, ze pozostale kompy chodza ze switchem na
starym okablowaniu.
Caly czas mam przeczucie, ze jest tu jakis konflikt miedzy
w2k3 a switchem, ale nie wiem gdzie grzebac, zeby calkiem nie pochrzanic.

System caly czas pracuje na hubie, wiec na eksperymenty mam
malo czasu, ale niezwlocznie powiadomie o wymikach.

Pozdrawiam!

--
Leo | leo2@o2.pl