Win2000 i HP1125

Autor: JędruŚ <nie_malpa_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 09:54:50 MET DST

Witajcie
mam dziwną sytuację, a mianowicie jest sobie komputerek z win98(se) z
podłączoną do niego drukarką HP DJ 1125C i udostępnioną w sieci.
Przechwytuje drukarkę z komputera z win2000Prof. i jako admin mogę drukować.
Ale jak przeloguje się na użytkownika to zaczynaja się problemy (kompnikat:
Problem z konfiguracją lub brak wymaganych plików). Nadałem uprawnienia do
zarządzania drukarką i dokumentami temu użytkownikowi i dalej du...pa. Nie
wiem co się dzieje. przechwyciłem drukarkę kompem z winxp i tam jest taka
sytuacja, że uzytkownik i admin obojętnie jaką liczbę kopii chce wydrukować
to i tak wyjdzie tylko jedna.
Please o helpa.