Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 22:19:27 MET DST

On Tue, 19 Apr 2005 21:58:35 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dlatego właśnie podkreśliłem, że proponowałem wyłącznie programy
> _dyskietkowe_. One dają dokładnie taką samą swobodę dostępu do dysku
> co narzędzia linuksowe, ale są jednak jakby nieco barrdziej
> kompatybilne z wymaganiami Windows odnośnie struktury partycji.
> Przeczytaj ten wątek: http://tinylink.com/?dDqpaKKGIO .

A czym się różni program dyskietkowy od linuksa live :)? Dla mnie to prawie
to samo a na CDku czy DVD można umieścić znacznie więcej narzędzi niż na
dyskietce. Mam taką płytkę DVD, dzięki której mogę "czynić cuda" z dyskami
i systemami w firmie i wśród znajomych i nie muszę się martwić czy w danym
komputerze jest FDD - w nowych laptopach nie ma stacji dysków, są jedynie
CD/DVD :)

--
Pozdrawiam
Piotrek