Re: IE - wirus czy uszkodzony system ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 11:50:55 MET DST

Osoba podpisana jako zetware@poczta.onet.pl <zetware@poczta.onet.pl> w
artykule <news:0816.0000039e.4264c9c0@newsgate.onet.pl> pisze:

> Nic nie doinstalowywałem do IE. Być może coś samo się doinstalowało.

Na pewno nic? Nie masz Google Toolbar, pakietu Nortona z antywirusem, Adobe
Readera, Visual Route, Getrighta czy innego programu do ściągania plików?
Przecież każda z wymienionych aplikacji podłącza się pod IE.

> SpyBot nic jednak nie pokazuje.

To jest jakiś prawdziwy spybot czy niszczyciel szpiegów - Spybot
Search&Destroy?
Prawdziwy szkodnik na pewno podczepia się pod IE, a Spybot S&D też ma taką
opcję.

> Dodam, że objaw ten mam już po raz drugi. Poprzednim razem, 2
> miesiące temu, miałem taki sam objaw jednak nie udało mi się wykryć
> przyczyny i w efekcie musiałem przeinstalować XP aby się go pozbyć.

Objawy są typowe dla starej wersji Google Toolbar po zainstalowaniu dowolnej
aktualizacji IE, np. z Windows Update. Pomaga odinstalowanie paska Google i
zainstalowanie najnowszej, angielskiej wersji.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)