Re: gadu gadu i brak kontaktow

Autor: Ayatollah Abdullah <jihad_at_infidels.shall.die>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 11:42:49 MET DST

W artykule <d42con$3r5$1@inews.gazeta.pl>
niewierny(a) Mikołaj Jopczyński (miszka_real@gazeta.SKASUJ-TO.pl) śmiał(a) napisać:

> dziwna sprawa na gg sie u mnie dzieje. czesc dostepnych osob, jest u mnie
> widoczna jako niedostepne, kiedy na 100% sa dostepne. sprawdzalem na innym
> kompie, dokladnie to samo, czy to wina protokolu, serwera ?

znowu w gg cos zmieniaja (czyt. psuja) wiec to na pewno nie twoja wina.
uzyj jakiegos innego klienta (np. freegg) albo multikomunikatora (tlen,
wpkontakt, konnekt, miranda, hapi) ktory oprocz gg obsluguje lepsze,
stabilniejsze sieci.

--
[-\ Przemek Kulczycki <==> pk[NA]metal.eu.org /-]
[-/ PRMM FAQ: http://prm.metal.eu.org/faq.htm \-]