Re: Problem z hibernacją

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 09:26:54 MET DST

Krzysiek Hejmowski wrote:

> Mam problem: wczoraj reinstalowałem od podstaw Windowsa 2000, chce włączyć
> obsługe hibernacji i klops... wyskakuje komunikat "Proces nie może uzyskać
> dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces."...

A oprócz samego systemu nie instalowałeś jakiegoś programu do nagrywania
CD lub innego softu?

> tylko że tego pliku nie ma. Miejsce na dysku jest. Co może powodować
> ten błąd?

Programy do nagrywania CD, wygaszacze używające DirectX (jest nawet na to
poprawka). Sprawdź też czy konto SYSTEM oraz administratorzy mają pełny
dostęp do partycji, na której ma być plik hibernacji.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk