Re: NT4 i programy DOS-owe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 22:35:16 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <zfcehatx@cbfg.cy> napisał w wiadomości
news:1pqfxhi5tviqb$.12ec1oxup7miv.dlg@40tude.net...

> Nie. Niczego takiego nie zauważyłem

Cytat z FAQ:
2. After a long program run, the demo displays a screen to boast about
how much processing time it has saved during that run. The registered
version does not display that screen.

> Na zdrowie ;)

Stawiam piwko na najbliższym spotkaniu ;-).
(zelenej pewnie nie podadzą ;-)) )

pozdrawiam,

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/