Re: NT4 i programy DOS-owe

Autor: Markus Sprungk <zfcehatx_at_cbfg.cy>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:27:33 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Hmm... bardzo ciekawe. Pierwszy raz spotykam się z tym softem. Ale
> wypróbować mogę go dopiero w tygodniu.

Używam go z powodzeniem na moim XP w pracy, gdzie pracuje taki dość stary
program dosowy o nazwie "Hurt" i zawłaszcza sobie 100% mocy procesora.
TameDos skutecznie go przed tym powstrzymuje. Ciekawe, że program jest
generalnie rozprowadzany w wersji 30-dniowej, ale używam go już trzy
miesiące i działa nadal. Jakbyś go chciał kupić to można to zrobić
bezpośrednio na ich stronie. Nie jest drogi. Licencja kosztuje coś 60
złotych

> BTW - sugerujesz, że tu problem tkwi jednak w obsłudze wykrywania
> bezczynności programu?

Mogę się mylić, ale tak mnie coś tknęło. Może to przeczucie?

ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098