Re: NT4 i programy DOS-owe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 19:30:28 MET DST

Użytkownik "Marcin" <spam@noaddress.xx> napisał w wiadomości
news:d40q6d$6ej$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Sprawdzałeś jak zachowuje się ten programik z ustawionym wyższym
> priorytetem?

Tak, przestawiałem suwak "wykrywania bezczynności". Opcja "Tło: zawsze
wstrzymuj" jest oczywiście niezaznaczona. Zmieniałem jeszcze
przydziały pamięci i włączałem emulację czasomierza sprzętowego. Zero
zmian.

No i zapomniałem napisać o najważniejszym: system NT4 Wkst PL + SP6a +
Q299444i + IE 6.02 + nowy MS Installer. Poza tym żadnych dodatków:
antywirusa, firewalla, nic zupełnie. Goły system.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/