Re: drukarka z IP udostepnienie w domenie problem

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 14:21:44 MET DST

On Mon, 18 Apr 2005 10:46:11 +0000 (UTC), Norbert Kolasisnksi wrote:

> Witam szanownych grupowiczów
> Mam taki problem podłączyłem uzytkownika z Win98 do domeny win2000 server i
> przestala dzialac drukarka ktora pracuje na korytrzu. komunikat :"brak
> uprawnien do korzystania" drukarka ma swoj IP
> co teraz zrobic czy powinienem ją zainstalowac na server 2000 i jakos
> udostepnic dla tego uzytkownika czy jak to sie rozwiazuje?
> prosze o podpowiedz
> pozdrawiam

Możesz zainstalować drukarkę na serwerze 2000 i udostępnić ją pod jakąś
prostą nazwą skłądającą się tylko z liter i cyfr. Miło by było gdyby jej
nazwa nie przekraczała 8 znaków.
Nie wiem czy sterownik tej drukarki pozwala na zainstalowanie dodatkowego
portu TCP/IP na Windows 98 i korzystanie bezpośrednio z drukarki poprzez
TCP/IP. Tu już odeślę Cię do manuala drukarki.
Osobiście spróbowałbym opcji z Windows 2000 Server i zyskałbym czasu trochę
na znalezienie rozwiązania poprzez port TCP/IP :)

--
Pozdrawiam
Piotrek