Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 11:24:28 MET DST

Newspupil as "Piotr Krzyżański" via <piciu@it-faq.pl> in the thick of
news:d3vr2q$bk7$1@opal.icpnet.pl
[...]
> Klient DNS niekoniecznie _musi_ być włączony. :)
> Po prostu nic nie znajdziesz w przypadku-> ipconfig/displaydns.
> Ta usługa ma po prostu zmniejszyć ilość zapytań do DNS-a, a
> co za tym idzie - przyspieszyć działanie Internetu.

Ciekawe rzeczy tu opowiadasz! Prosimy również o nadawanie na innych
aktualnych kanałach czytaj wątkach!
Rozterką dla mnie nie jest/było, czy Klient DNS musi koniecznie być
włączony, czy nie! Ino to czy on jest "wątkującemu" potrzebny ze względu
na barierę czasową uzyskiwania połączenia sieciowego, przy tak
"nafaszerowanym" PC.
BTW, gdybyś jeszcze nie wiedział! XP ma w Rejestrze odpowiednie wpisy,
którymi można bez problemu ograniczyć limity cacheDNS jak komuś wydaje
się za dużo.
Moim zdaniem DNS u niego powinien pozostać włączony, a sprawdzone
powinny być np. MTU i WindowSize oraz przekonfigurowane Usługi i
AutoStart.
Dyskusja w w spr. "Be or not to be?" Klient DNS, dla mnie, zamknęła się
stwierdzeniem faktu: wyłączenie Klienta DNS "załatwiło" problem.
P.S.
Dziekuję za to, że wniosłeś do dyskusji fachowe sprostowanie, ale to IMO
nihil novi oraz "ubranie" inaczej tego co zrobił <zlotowinfo> :-)
Jednocześnie życzyłbym serdecznie każdemu łącza o transferze 1GB/s i
PC/CPU 10GHZ itd.co prawdopodobnie rozwiązałoby problemy czasu
uzyskiwania połączenia sieciowego! - pod warunkiem, że user wie co i
kiedy chce/może mieć!

--
To czy człowiek jest inteligentny poznaje
się po jego odpowiedziach.