Re: IE nie otwiera niektórych stron

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 10:27:38 MET DST

Newspupil as "Marecki" via <marecki@NOSPAM.bromberg.pl> in the thick
of news:d3vndd$o0$1@nemesis.news.tpi.pl
> taaak ;) - pisalem wczesniej ze wlasnie na WU nie moge wejsc ;)

A to sorry
i to wykreśl - nie stosuj sie do mojego lapsusa i... idź dalej bez
marudzenia!

> z innych jest oczywiscie OK

Jeżeli WU nie działa to kojarzy mi się to z inteligentnym transferem
czyli z BITS, bo z takiej technologii korzysta m.in. WU/XP. Z
zablokowaniem Activex, skryptów, Javy *nie*, bo wtedy byłby siakis
komunikat informacyjny.