Re: IE nie otwiera niektórych stron

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 09:10:43 MET DST

Newspupil as "Marecki" via <marecki@NOSPAM.bromberg.pl> in the thick
of news:d3vlm8$iql$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> MS Windows Update - dlatego nie wiem czy wszystkie latki sa
zainstalowane

1. Na stronie WU jest coś takiego jak: Historia aktualizacji i zaś
Drukuj!
2. Panel sterowania ---> Dodaj/Usń rprogramy ---> [V] Pokaż aktualizacje
M$a
3. A i nazwy programu gdzieś/kedyś widziałem czyli archiwum grupy do
dyspozycji albo O^O (po)mocne jest!
[...]
> Internet Explorer na Win XP + SP2 + (chyba wszsytkie latki) nie
otwiera
> niektórych stron, np:
[...]
> stron mBanku (po zalogowaniu)
> stron wybieranych z menu na stronach Inteligo (po zalogowaniu)
> w czym moze byc problem ??

... IMHO z reakcją spoprawkowanego WinXP/IE (HTML Filter) na te niektóre
(pod)strony Inteligo Spróbuj z Innego PC, czy też występuje ten problem.

--
Nie wierzę w kolektywną mądrość,
powstałą z ignorancji jednostek.