Re: brak partycji,restarty, niebieskie ekrany...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 22:42:54 MET DST

Użytkownik "Dziogurt" <dziogurt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:14fe.00000696.4262bc39@newsgate.onet.pl...
> [...]
> nastepnego razu i tak kilka razy sie stalo w przeciagu ostatnich
> dni.Az do wczoraj.Po jednym z takich padow w ogole przestalo
> wykrywac dysk.No to postanowilem zrobic szybki formacik C.A tu
> brak partycji...Utworzylem te jedna na C chociaz i jakos
> zainstalowalem wina. Myslalem ze problem zniknal ale przed paroma
> godzinami kolejny taki restart jak na poczatku. I tu problem o
> ktorym pisal bodajze Bartek kilka postow nizej. W trybie
> awaryjnym odpala sie i dziala. A normalnie pada na ostatnim
> ekranie "Windows Xp". Juz sam nie wiem co robic....

1. Sprawdzić wiatraczki i temperatury.
2. Test RAM-u (http://www.memtest86.com) - co najniej kilka godzin.
3. Test dysku (http://www.seagate.com/support/seatools/)
4. Oględziny płyty głównej, czy nie ma wybrzuszonych kondensatorów.
5. Wymiana zasilacza.

> Jeszcze jedno pytanie.Czy jesli okaze sie byc sprawny to czy da
> sie odzyskac te dane co mialem na partycji D, ktora sobie
> zniknela...

Być może. Jak już dojdziesz do ładu ze sprzętem, to poszukaj wątków o
użyciu TestDisk celem odtworzenia partycji.

To zupełnie inny przypadek.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/