Re: Komendy FTP, ale te drugie

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 21:11:42 MET DST

Newspupil as "MrKramer" via <mrkramer@poczta.fm> in the thick of
news:d3u9k8$dlv$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> 220 Serv-U FTP Server v4.0 for WinSock ready...
[...]
> SYST <*
> 215 UNIX Type: L8

Ok. 10x. Jest tak jak początkowo chciałem Ci powróżyć.
Tak na szybko! Zwróć uwagę na ostatni wiersz czyli > 215 ...
Z poziomu cmd FTP dla WinXP nie da się "gadać" językiem tej maszyny. Trza
siakiegoś (ogólnie) Unixa/Pingwina :-)
TC i ewent. inne FTP-owce pod winXP mogą/umieją/potrafią "gadać" w taki
sposób przez swój interfejs, bo mają wbudowaną, stosowną implementację
własnego klienta FTP obsługującą dany typ konwersacji/serwer FTP (vide
Hint)
Nie oznacza to jednak, że Windows XP ze swoim (klientem) FTP też tak
potrafi. Niestety jeszcze nie. Może za sileś lat jak powstanie standard
jeden jedynie słuszny OSa ---> UniXindows ;-)
P.s.
Mam nadzieję, że teraz usunąłem Twoje wątpliwości na 215%.