Re: Komendy FTP, ale te drugie

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 20:03:27 MET DST

Newspupil as "MrKramer" via <mrkramer@poczta.fm> in the thick of
news:d3u4pf$ecu$1@nemesis.news.tpi.pl
> [...]
> Ok. Moze zle to rozumiem wiec o wybaczenie prosze, ale np Total
> Commander kiedy uzywamy go jako klienta FTP, i zajrzymy w loog, widac,
> ze posluguje sie wlasnie tymi komendami. Wiec wnoiskuje, ze mozna je
> jakos uzywac.

Wszystko się zgadza MrKramer :-) Hint: TC (only) supports the most
important server types, like Unix, Windows NT, VMS and PC/TCP, and
partially OS9 and AS-400.
BTW, z tego loga pokazać siakiś kawałek (albo cały-mały) mógłbyś w celu
obaczenia i stwierdzenia/umożliwienia Re ..., bo Twój log z TC
niekoniecznie musi być podobny np. do mojego!
P.S.
Dane identyfikacyjne, hasło zamień na np.: ???????