Re: Komponenty IIS a du¿a firma

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 13:03:02 MET DST

OmegaRED wrote:
> Mam pytanie czy oproramowanie IIS z Windows 2003 Server (komponent
> WWW,DNS,FTP) nadają się do udostepniania usług w sieci Interent.

jak najbardziej. Jest wiele dużych firm które stawiają swoje portale na
IIS. IIS6 który jest w Windows Server 2003 to solidny kawałek
oprogramowania, dosyć bezpieczny by default i znoszący duże obciążenie.
Ale oczywiście o regularnym łataniu serwerów trzeba pamiętać,
niezależnie od zastosowanego oprogramowania (każde ma jakieś problemy).

> Chodzi mi o kwestie bezpieczeństwa, jakie jest
> uzasadnienie do stosowania tych serwerów a nie na przykład Apacha jako
> serwera WWW

"mamy IISa i potrafimy nim administrować". Jeżeli nie macie IISa albo
nie potraficie nim administrować, to każde inne oprogramowanie którym
potraficie administrować będzie lepsze.

B.