win 2k - APM i wifi na pcmcia

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_del.it.now.o2.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 12:31:21 MET DST

Witam
Mam laptopa Dell Latitude CP pentium 166MMX, 96MB ram i dziwny problem.
Otóż zainstalowałem sobie system, później sieciówkę na wifi (klon orinoco,
używam driverów orinoco właśnie). Wszysstko działało, ale przy zamykaniu
systemu musiałem dodatkowo ręcznie wyłączać komputer, ponadto laptop także
wieszał sie po wyjściu ze stanu uśpienia. We właściwościach systemu
zaaktywowałem Advanced Power Menagent. No i zaczęło się. Teraz w systemie
jest komunikat, że kabel sieciowy jest odłączony. Gdy skanuję eter w
poszukiwaniu sieci to nic nie wykrywa, mimo że dioda od nadawania w karcie
normalnie mruga. W menedżerze urządzeń nie wykryło mi żadnych konfliktów
sprzętowych. Także oszczędzanie energii dla tej karty zostało wyłączone.
Nie mam już pojęcia co robić, może Wy wiecie?

Pozdrawiam
Mad_Lamer