Re: KB893066-xp

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 21:33:22 MET DST

Newspupil as "Awex" via <awex@drama.tnijto.pl> in the thick of
news:d3rkac$1kep$1@node2.news.atman.pl
> Czy ktos mial moze problemy z aktualizacja KB893066 do xp, wypuszczona
> zostala kilka dni temu i od tego czasu zglosilo sie do mnie kilka
> userow z pytaniem czemu nie dzalaja niektore strony, po zbadaniu calej
> sprawy okazalo sie ze w momencie zainstalowania tej aktualizacja
> dzieja sie takie jaja, po usunieciu jej wszytsko wraca do normy.
> Objawami bylo albi nie wyswietlenie sie wogole strony albo timeout z
> serwera.

Na spoprawkowanych XPSP2 i dobrze skonfigurowanych routerach ISP raczej to
nie powinno gęsto/często występować (ostatni wiersz jw.). Chociaż też
musze przyznac, dostrzegam niewielkie/krótkie czasowo
zakłopotanie/rozterki browsera od czasu zainstalowania ostatnich poprawek.

P.S.
Natomiast URL na w3, który podał <MarcusS>
czyli
windows
http://www.microsoft.com/poland/security/bulletin/200504_windows.mspx
napewno nie jest objawem przed którym nas zabezpieczył M$ :-)

Zajrzyj zatem tu: http://tinyurl.com/c8j8h