zamiana windowsNt4.0 server na stacje roboczą

Autor: sapart <sapart_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 13:27:18 MET DST

Witam wszytkich bardzo serdecznie!
  W firmie w której pracuje mielismy server postawiony na windowsie NT
4.0. Kilka dni temu postawilismy serverek na Debianie. Tyle tylko ze
niestety niektóre programy na serverze Nt nie da sie przenieśc na Debiana.
  Mam wiec pytanie jak w najprostrzy sposób zamienic stary server NT na
stacje robocza podłączona do nowego serwera. Da sie to wprost jakos
zrobic? Ta stacja robocza na Nt bedzie caly czas pracowała i
zainstalowane w nim programy będą udostepnione uzytkownikom w sieci
lokalnej.

Prosze was o pomoc, bo nie bardzo wiem jak to zrobic.

Podsumowanie:
Głowny server postawiony jest na Debianie, na nim sa użytkownicy ,
grupy robocze itd.
Stary server NT chce zamienic na stacje roboczą pod serverem na Debianie

Dzieki za pomoc
Pozdrawiam

--
Sapart