Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 22:31:52 MET DST

Newspupil as zlotowinfo via <adminciejejeje@jejejego2.pl> with the tick
<news:d3p1rf$ua$1@inews.gazeta.pl>:
> [...]
> wygląda na to że wszystko jest prawidłowo
> ale jakieś zadanie zajmuje mi za dużo procesora przez pierwszą minutę do
> dwóch
> http://zlotow.host.sk/svchost.jpg
>
> które z tych zadań może to być
> ja staram się zamykać po odpaleniu systemu
> ale nadal nie potrafię go zidentyfikować

To i dobrze!
Niezbyt się z tym jpg-iem "postarałeś" i skąd go wziąłeś?
Z usługami widzisz to jest tak:
W przypadku serwera jak i singla niektóre muszą być bezwzględnie włączone
Inne zaś można bez obawy zatrzymać/przełączyć na ręczne lub/i wyłączyć, bo
są w danym momencie niepotrzebne/zbędne.
Zatem rola PC i potrzeby użytkownika decydują o włączaniu/uruchamianiu
usług. Mówię o tym, bo nie widzę wpisu *Serwer*
To jak to ma być/jest u Ciebie?
A teraz ad rem:
Na początek: 1,2,6,7,8 poz. jest OK. Muszą być!
A np.:
- Webclient - w każdej chwili jak potrzebujesz możesz go włączyć/
uruchomić.
- imgsvc - jw.
- alerter - jw.
- Browser - jw.
- SSDP - jw. + IMHO jedna z głównych podejrzanych
Szczerze mówiąc zrzuty (najlepiej 1280x1024 pix) prawego okna
Usługi/Narzędzia administracyjne (widok standardowy) umożliwiłby lepsze
rozpoznanie Twoich ustawień i podanie zaleceń korygujących. Będziesz
musiał zrobić 2, bo na jednym nie będzie wszystkiego widać.Tylko ustaw
kolumny, aby było czytelnie. Kolumna [Opis] ---> ||
Zatem do roboty "zloto....."
Wait...