Re: USB pod winNT

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 22:09:38 MET DST

Użytkownik "Adam" <adres@pl.pl> napisał w wiadomości
news:d3o246$ng5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> witam,
> meczylem sie z tym strasznie!!!
> polecam sterowniki do Della i pod NT wszystko smiga az milo ;-))

No ale ja wlasnie mam sterowniki od dell'a (wlasciwie to sa od inside
out networks, bo to oni napisali dla dell'a) i na jednym kompie poszlo
od "strzału", dałem kumplowi i u niego na 3 kompach tez spoko a ja
walczę już 2 dni na swoim i jedyne co to udało mi się je zainstalować i
widzi pendrive'a ale po restarcie i jak mam go w włożonego do USB, bo
jak wyciągnę i włoże to już nie widzi. Myślę, że nie jest uruchomiona
jakaś usługa od PnP i nie wykrywa włożenia pendrive'a. Wcześniej dużo
sterowników usb pod NT wypróbowałem i może namieszało mi coś w
systemie.