Re: Win 2000 server i kilka pytań

Autor: roberth <qurde_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 21:30:12 MET DST

> Zaskocz mnie :) Jako administrator pracuję już w kolejnej firmie ... ale
> chętnie posłucham :)

ha to ja się włącze:
jest firma - 30 kompów loaklnie + 4 klietów zdalnych w innych miastach
polski, serwer to SBS2k + SQL2000 i drugi serw w2k3 jako TS dla tych 4
zdalnych
zakres obowiązków utrzymanie wszystkiego w ruchu ;)
-administracja obydwoma serwerami, backupy sqla, cięcie loga, dbshrink
itp.. ale to automaty ;)
-aministracja siecią - 4 routery i urzeranie się z TP i NETIA ;)
a teraz się zaczyna:
-pilnowanie centralni telefonicznej
-"czemu znowu ta waga elektroniczna w magazynie nie działa ?? " ;)
-pokazywanie księgowej jak się robi obramowanie w excelu ;)
-czemu nie ma internetu ? od 20 osób na raz jak padła mi faza "pod
ruterkiem" i rozwaliło upsa
-do tego dochodzi wystawienie jakiś 40 faktur, kilku pezetów dzienie,
zamówienie maserlinka spedpola i innych na czas (pełna logistyka)
oraz pytanie w stylu czy napewno potrzebna nam nagrywarka DVD bo
przecierz wystarczyło by tem bukap (czyt. backup bazy sql ok. 5Gb po
spakowaniu jakieś 400Mb)nagrywać na płyty choć raz na tydzień, a po co
nam monitory 17 i że przecierz jeden ups na piętro wystarczy, a po co
swicze setkowe jak mamy 3 dziesiątki ;) itp itp itp ;)
firma to .... SA udziały ma 4 osoby są to presesi i średnia wieku 60 lat ;)
czasami to mi przychodzi do głowy żeby przychodzić na jakimś
znieczulenmiu do pracy ;) a popołudniu to się czuje często jak szczypior ;)
pozdrawiam
roberth

a.... a odnośnie tego mulastego serwera to proponuje:
wywalić jerzeli jest DNSserw z tej maszyny
poukładać tak: HDD0 sys, HDD1 dbsql, HDD2 sql_log, HDD3 pagefile pisząc
    HDD mam na myśli urządzenia fizyczne
P4 2,4 powinien wystarczyć choć nie pisałeś ilu userów pracuje na tej
bazie - jak dużo moża by się postarać o dodatkowy RAM.
;;;;)))))