Re: w2k - logowanie zablokowane na amen

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 19:11:16 MET DST

Użytkownik "Maciej Muran" <m.muranWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:14fe.000001ab.425fdbcd@newsgate.onet.pl...
> Bry!
> Kolega zamotał tak z w2k server PL + SP4, że w żaden sposób nie
> może się dostać do systemu. Ani zdalnie, ani lokalnie
> (interakcyjnie). Opowiada, że chciał włączyć logowanie zdarzeń i
> kombinował przy inspekcjach - podobno wyłącznie przy tym.
> No i teraz nie może się dostać do systemu nawet jako administrator.
>
> Dysk SCSI, system plików NTFS. Istnieje możliwość przełożenia
> dysku do innej maszyny chociaż wolałbym tego nie robić.

Cóż, ja bym zaczął od podmiany wybranego pliku rejestru na jego kopię
działając spod Konsoli Odzyskiwania. Jeśli nie ma gdzieś nowszej kopii
rejestru, to wystarczy ta z dnia instalacji systemu z \Winnt\Repair.
Stawiam na SOFTWARE.
Po podniesieniu systemu można się już na spokojnie zająć edycją
oryginalnego pliku celem usunięcia wprowadzonych zmian.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/