Re: m????????????????????????????

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 14:00:30 MET DST

> Ja bym na Twoim miejscu puścił reinstalację korekcyjną
> systemu. Większa szansa, że zadziała, niż przy ciągłym
> dłubaniu. Na początek możesz spróbować postawić drugą
> równoległą kopię systemu (idealnie czystą) i zobaczyć,
> czy z nią będzie działać (i który komputer jest winny).

hehe no tak : pójście na łatwiznę :)
niestety mam zboczenie linuxowego admina, a w tamtym świecie
reinstalacji systemu się nie robi, a przynajmniej jest to ostatnia rzecz
o której się myśli, co innego w świecie billa - jest to na ogół pierwsza
rzecz o której się myśli :)
ale zdaje się, że to sie tak skonczy...
pozdrawiam!
indigo1980