Re: explorer.exe i ścieżka do udziału

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 10:20:35 MET DST

W dniu Thu, 14 Apr 2005 19:40:19 +0200, osoba określana zwykle jako
Piotr Smerda pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>a masz uprawnienia do share'a? Bo jeśli nie to d..a blada :)

Mam, jak się uda zalogować.

>Np jeśli nie jesteś do domeny zalogowany to musisz podać login i hasło.
>Przy net use konstrukcję masz taką:

W sumie chciałem się obejśc bez net use. Miałem nadzieję po prostu, że
zadziała podobnie jak wpisanie w "Uruchom" ścieżki. Czyli, że spyta o
usera i hasło.

Dzięki, poczytam.

--
[------------------------] I  am  Julius  Borg: We Came, We Scanned, We