[WXP PL SP1] etc/host, error

Autor: orbital <kopciej2001.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 15:03:38 MET DST

Witam,

W pliku windows/system32/drivers/etc/host mam dodatkowy wpis powiedzmy na
przyklad taki:

192.168.0.10 mojserwer-tst

Wpisujac w przegladarce IP: 192.168.0.10 dostaje dostaje sie tam gdzie chce,
jednak uzywajac juz alias'a w tym przykladzie "mojserwer-tst" dostaje: Nie
moznawyswietlic strony, ale...
Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, ze po reinstalacji Windows'a i
dodaniu tego wpisu obie metody DZIALAJA. Potem (nie wiem ile mus uplynac
czasu) cos sie dzieje i alias przestaje byc uzyteczny.

Macie moze jakies pomysly jak to rozwiazac ?

Przyznam sie szczerze ze nie chce mi sie robic reinstallu za kazdym razem
jak przestanie mi dzialac alias :)

PS. Dodam ze chodzi o komputer w pracy wiec jest to w sumie istotny problem
dla mnie i odpowiedzi w cyklu: "Uzywaj IP zamiast aliasa" mnie nie beda
smieszyly ani pomagaly

Z gry dzieki za odpowiedz