Re: Użycie pamięci w SBS2003 ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 14:34:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d3lm28$dr0$1@inews.gazeta.pl...
> Długi <plasak@alpha.net.pl> napisał(a):
> Poszukac na sieci kodu bledu (ewentualnie postnac to tutaj) i sprobowac
> znalezc rozwiazanie dlaczego ta usluga nie wstaje. Moze sprawdz uprawnienia na
> sytemie plikow do bazy dancyh z ktorej korzysta ta instancja?
> Zajrzyj do event loga w poszukiwaniu jakis zdarzen zwiazancyzh z SPS ktore
> opisuja bledy.

O.K
Więc jest tak:
Błąd: SQLAgent is not allowed to run.
ID zdarzenia: 324
Znalazłem na sieci taką poradę:
The fix is to edit the registry and delete the GUID Key in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/MICROSOFT SQL SERVER/SHAREPOINT/SQLSERVERAGENT

Then start the SQLAGENT$SHAREPOINT in the Services, and SharePoint and Backup Exec will work. Do note, in Backup Exec, you may have to start the services for Backup Exec at the login screen or in Services.

Ponieważ drżę na samą myśl o grzebaniu w rejestrze SBS2003

to chcę to najpierw skonsultować z szanownym gremium. :-))

Długi