Re: m????????????????????????????

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 10:55:46 MET DST

> Nie po TCP/IP. Ograniczeniom podlegaj± tylko po³±czenia
> CIFS/SMB/NBT (10 sesji klienckich).
>
> Problemy, które przedstawi³e¶, wygl±daj± mimo wszystko na
> filtrowanie ruchu po której¶ ze stron. Rzeczywi¶cie warto
> te¿ na chwilê daæ proste kable sprawdzone w innej sieci
> i jaki¶ koncentrator; mo¿e nawet zmniejszyæ prêdko¶æ
> dzia³ania do 10 Mbps half-duplex. Mimo to wygl±da mi to
> na jak±¶ pozosta³o¶æ w oprogramowaniu po jakich¶ fire-
> wallach lub ¶mieciach.
no te¿ mi siê tak wydaje, tylko gdzie szukaæ tych smieci, ewentualnie
jak i czy wogole da sie zreinstalowac caly stos tcp/ip, gdzie szukac
czegos co ewentualnie moglo by filtrowac ruch - w rejestrze? moze znacie
jakis programik ktory resetuje/przywraca do domyslnych wszystkie
ustawienia sieciowe?
dzieki!
indigo1980