Re: mój komp nie umie serwować :(

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 10:00:37 MET DST

> Ja bym zaczął od podstaw - zamień na chwilę ten skrosowany kabelek
między
> Kasia i Indigo na coś innego - np. dwa kabelki i hub. Widziałem już
takie
> przypadki, kiedy do pewnego poziomu wszystko chodziło, a powyżej nie
> chciało - bo źle były ułożone pary w gnazdkach RJ45, a kabel był
długi.
> --
hmm... kabelek jest krotki: 2m. A zreszta ping biega, wszystko od
indigo do kasia chodzi jak nalezy (tzn. polaczenia z indigo do serwerow
na kasia), gry sieciowe chodza, podglad Etherealem pokazuje jak ramki
sobie przeplywaja... na tej podstawie od razu wyeliminowalem warstwe
fizyczna jako przyczyne problemow. Sproboje zrobic to co piszesz, ale
nie daje wiecej jak 1% szans. Tez mialem do czynienia z takimi
przypadkami, ale wtedy przejawialo sie to np. tym ze czasem ping chodzil
czasem nie, co jakis czas ikonka w trayu wywalala ze kabel jest
odlaczony itp. A tutaj - np. 2 godziny gralem w Vietconga i bylo ok.
Upieram sie ze problem jest po stronie systemu "indigo" , nie hardwaru,
ale softu, cos w stosie tcp/ip, albo wyzej. Sciagnalem jakies programiki
w stylu: winsockxpfix.exe ale troche sie boje to to uruchomic zeby nie
zrobilo totalnego balaganu... Wczesniej na indigo, dawno temu, robilem
jakies porzadki i teraz sie zastanawiam czy moze jakis program typu
safexp nie wpisal czegos do rejestru, czegos co zupelnie uniemozliwia
odpowiedzi serwerow postawionych na "indigo". Czy wogole mozliwe jest
takie pozmienianie ustawien zeby komp jako klient (tzn. ten ktory
inicjuje polaczenia) pracowal w 100% ok, a jako serwer nawiazywal
handshake a potem milczal? Jesli tak to gdzie tego szukac? Jak mowilem
sprawdzalem uslugi itp i jest ok. Ale np. za bardzo nie znam sie na
rejestrze i na wpisach w LSP Layered Service Provider - moze tam
powiniennem szukac jakis charakterystycznych wpisow? Aha, jeszcze jedno,
dokladnie przeskanowalem Stingerem, Adawarem, Spybotem, X-Cleanerem -
komp jest czysty.
pozdrawiam!
indigo1980