Re: Kilka pulpitów jak w Linuxie

Autor: Markus Sprungk <zfcehatx_at_cbfg.cy>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 08:39:34 MET DST

McSwirus napisał(a):

> Witam !
>
> Mam nadzieję, że nie zdenerwowałem grupowiczów.
> Potrzebuję jakiegoś softu pod XP, który umożliwił by mi
> używanie np.: 4 niezależnych polpitów tak żebym mógł
> mieć na każdym inną tapetę oraz uruchomione
> programy z jednego pulpitu nie pokazywały by się
> w pasku zadań innego pulpitu.
>
> Ps. Najlepiej jakiś darmowy ale nie koniecznie.
>
> McSwirus

Program Desktop
Twister umożliwia utworzenie do 9 wirtualnych pulpitów o dowolnie
wybranej rozdzielczości. Program typu freeware dla systemów Windows
95/98/ME/NT i 2000 można pobrać spod adresu
http://vossware.com/dt/files/dsktwist.zip . Ewentualnie pomocny tu być
może program Large Desktop 2.1 do pobrania z
http://members.xoom.com/duerrfk . Niestety to tylko wersja 30-dniowa

ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098