Re: Ustawienia jezyka przez terminal

Autor: Daniel Mróz <beorn_at_alpha.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 08:18:16 MET DST

elektryczny napisał(a):
> http://www.w2k.pl/tech/tips.html
Jest tam opisany problem logowania z klawiatura 214, a ja mam EN.
Myslalem, zeby podmienic klawiature EN na KBDPL1.DLL, ale nigdzie w
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard
Layout\DosKeybCodes] nie widze ukladu z sygnatura EN. Na kliencie nie
moge grzebac w rejestrze, bo to Cienki Klient, w ktorym nie ma nawet
polecenia regedit :(

Pozdrawiam
Beorn