strona startowa :(

Autor: Natalia <tala6_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:50:44 MET DST

witam
nie wiem czemu ale ustawila mis ie strona startowa w explorerze wlasnie
taka:
res://C:\WINDOWS\system32\shdocpl.dll/security.htm#subID=MPV;401
podejrzewam ze Wam nic to nie wyswietli ale mnie w oknie pokazuje
PRIVACY VULNERABILITY DETECTED ( 401 MPV WARNING )
a poniezej informacje ( wszystko w jezyku angielskim ) ze wszystko z mojego
komputera moze byc przejzane, ze inni uzytkownicy znaja moje IP, wiedza ze
sjestm z POlski, znaja progrram jaki uzywam ( i wszystkie te dane faktycznie
sa podane ) i ze znaja zawartosc mojego dysku C ( po kliknieciu na link
wyswielta sie jego zawartosc... ) :( itp itd :(
oczywiscie zmiana strony startowej w explorerze nic nie pomaga:(
licze na wszelkie sugestie
pozdrawiam
Natalia