Re: pulpit - zapamiętywanie ikon

Autor: Kolega Kopytniaka <konstytucji-NIE_at_gazecie>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 19:32:27 MET DST

"Mariusz 'r2b2' Supernak" <msuperUsunto@Wytnijtoklub.chip.pl> wrote in message
news:aaiq51d4q50kilbi72gboqrq5s22ta9es0@r2b2mario.mixpl...
| Witam
|
| Kiedyś widziałem taki program do zapamiętywania ustawień i/lub
| zapamiętywanie pozycji ikon na pulpicie dla WinXP Home. Dzięki niemu w
| przypadku pomieszania ikon np. przy wychodzeniu z gry można było przywrócić
| poprzednie ustawienia ikon.
| Może ktoś z Was używa taki program lub może takowy polecić.
| Jeśli tak to proszę o jego nazwę i ewentualnie namiary.
| --
| Z pozdrowieniami, Mario

Mozna zrobic ZDJECIE pulpetu ( dowolnym programem )
a ono zapamieta ustawienia...
( tylko musisz zapamietac gdzie jest to zdjecie ;) i dzieki niemu
przywrocic pozniej owo polozenie

PS

Szukaj : saveicon
z tym ze to tylko jedno .DLL i fajla .REG do wprowadzenia do rejestru'
Pojawia sie pozniej pozycja w Menu Konteksciarskim...

Kol