Re: zdalna administracja

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:24:29 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):

> Możesz np wykorzystać knockd i przed uruchomieniem SSH "pukać" do
> odpowiednich portów. Możesz dopsiać klasę adresów, możesz maila słać z
> adresem IP i procmailem dynamicznie modyfikować konfigurację... można dużo

Pomysł z knockd faktycznie wygląda nieźle :-) o pulach adresów IP
myślałem ale dla Neostrady, którą używam byłoby tych adresów za dużo.
Stawiając serwer poczty osłabiłbym mój firewall, ...

> - wystarczy pomyśleć.

Tak, faktycznie wystarczy pomyśleć tylko, że najpierw trzeba wiedzieć w
jakich tematach - próbowałem odpytać googla na tę okoliczność ale bez
uściślenia zapytania dostawałem duuużoooo odpowiedzieć a uściślić nie
potrafiłem.

Dzięki za wskazówki.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!