Zapomniane haslo Excel - jak odzyskac?

Autor: luk <kresek>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 09:49:17 MET DST

Witam.
Szef dal mi za zadanie przywrocenie hasla excela.
Szukalem w sieci i znalazlem rozne programy, ale wersje
shareware, ktore pozwalaja na rozszyfrowanie hasel skladajacych
sie z 4-7 znakow. Haslo ma wiecej...
Czy zna ktos darmowy programik lub sposob na usuniecie hasla?
Jest to haslo na caly zeszyt, po otworzeniu pliku pyta o pass, jak
sie nie poda, w ogole arkusz nie startuje. Nie jest to haslo zabezpieczajace
przed edycja, ale przed otwarciem.

Z gory dziekuje i mam nadzieje, ze napisalem na wlasciwa grupe.

Lukasz