WIN XP HOME EDITION i problem z obrazem

Autor: maximus <vox4ever_at_skasowacwstawke.poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 09:04:59 MET DST

     Przyznam szczerze zrobiłem 10ki komputerów i nigdy się nie spotkałem z
takim objawem.
Mianowicie po zainstalowaniu windowsa na PC wszystko dziala windows sie
uruchamia tyle ze mam BLACK SCREEEN all time na monitorze poza momentem
samego ładowania się windowsa.
Podpinam drugi monitor to samo.
Wchodze w tryb awaryjny VGA działa ok obraz ok. Następne uruchomienie
normalne znowu czarno.
Odinstalowanie zainstalowanie sterowników znowu to samo.
Sterowniki sam windows sobie instaluje nie potrzebuje niczego a grafika jest
zintegrowana z płytą.

Ma ktoś jakikolwiek pomysł?
Sprzęto to płyta intela z CELERONEM 766MHz na pokładzie.