Koszt oprogramowania

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 08:18:13 MET DST

Witam

Dzisiaj dostalem SPAM, ktory mnie zainteresowal, bo normalnie kasuje takie
rzeczy
Czy ktos mi moze wytlumaczyc skad sie biora takie niskie ceny
oprogramowania?

http://www.softplenty.com/index.php

np.wersje OEM
Windows XP Professional With SP2 Full Version +
Office 2003 Professional (1 CD Edition)

niecale: $100 ... troche ponad 300zl wychodzi

a w moim znajomym sklepie komputerowym sam WindowsXP Proffesional OEM =
524zl

Generalnie jestem za legalizacja oprogramowania na domowych sprzetach, ale
przy cenach powyzej > 500zl zaczyna sie robic dla mnie duzo....... a
300zl za XP + office'a to bym zaplacil z przyjemnoscia, z tym ze czy
rzeczywiscie bede legalny ?

Pozdrawiam,