Re: Użycie pamięci w SBS2003 ...

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 20:09:30 MET DST

Długi wrote:
> Witam.
> Czy może mi ktoś podrzucić jakieś info na temat użycia pamięci
> przez procesy sqlservr.exe i store.exe.
> Zastrzaszająco dużo zabierają zasobów RAM'u na moim SBS2003.
> sqlservr.exe dla użytkownika administrator zajmuje 526 Mb
Uzytkownik administrator poniewaz twoj SQL Server dziala na
uprawnieniach administratora co za dobre nie jest ale coz ... a co ten
SQL Server robi??? W SQL server mozesz wejsc we wlasciwosci serwera (
prawoklik na serwerze w konsoli zarzadzania SQL) i ograniczyc mu ilosc
RAM jaka moze "zjesc" (a nawet jak nie tam to przez udstwienie
odpowiednic wartosci min i max memory przez T-SQL - powinno byc opisane
w books online)

> (są jeszcze dwa procesy po 150 Mb każdy dla użyt. system),
a jakie?

> a store.exe zajmuje 162 Mb. Jak mogę to ograniczyć bo jestem na
> granicy RAM'u.
STore.exe to Infromation store Exchange - 162 MB to naprawde malo dla
tego procesu :)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl