Re: Logowanie W98/Me do W2003 serwer - CIĄG DALSZY Tomasz RATUJ

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 15:27:21 MET DST

> Pomysl ze ktos musial do tego dojsc i je napisac :

Jestem bardzo wdzięczny za wszelkiego rodzaju "tutoriale" tylko nie jestem
zbyt mocny w angielskim :( niestety już do głowy nie wchodzi jak dawniej
:)....a latka lecą :)

> Sprobuj ejszcze wykonac ta zmiane w GPO:
> Security Settings, Local Policies, Security Options and DISABLE the Policy
> that says Domain member/Domain Server: digitally encrypt or sign secure
> channel data (always)

Masz na mysli W2003 ??

> Acha - problem jest troche dziwny ale teraz nie mam czasu neistety nad
> nim
> myslec :( - moze popoludniem

Jeśli tylko będziesz miał troszkę czasu to poproszę. W zasadzie te 98
chodzą, logują, zasoby (drukarki, udostępnienia) się widzą tylko trzeba
zdjąć udostępnienia i na nowo założyć (być może gryzą się stare prawa ze
starej domeny i nowe z nowej domeny).

Jedynym kłopotem na razie to po wymuszeniu zmiany hasła i wpisaniu 2x nowych
nie można się od razu zalogować tylko po resecie stacji.
NT/2000 zachowują się zdecydowanie poprawniej tylko trzeba walczyc z
profilami.

Pozdrówka
P.