Re: windows server 2003 - problem z opr. antywirusowym.

Autor: HelpDesk Admin <helpdesk_at_komers-bhp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 13:43:01 MET DST

Za mało szczegułów

- pierwsze pytanie czy masz uprawnienia administracyjne jesli tak do
jedziemy dalej;
- jak w domenie rozwiazana jest usluga antywirusowa musi byc ta sama edycja
na kontrolerze domeny oraz na stacji roboczej
- kazda plyta instalacyjna z oprogramowaniem antiwirusowym przeznaczonym na
serwer posiada instalke na stacje robocza znajdujaca sie w osobnym foledze w
zalerznosci od dystrybucji (nazwa najczesciej ...Client)