Re: Messenger a Service Pack 2 dla Windows XP

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 08:44:39 MET DST

Newspupil as "kowal" via <kowal@zigzag.pl> in the thick of
news:vMv6e.140$0z2.79@news.chello.at
> Witam Grupowiczów,
> Mam takie pytanie czy można jakoś przeedytować ustawienia w plikach
> konfiguracyjnych service packa 2 dla Windows XP aby ten podczas
instalacji
> nie wyłączał serwis Messengera ?
> [...]

Pewnie można ino nie wiem po co chcesz to robić?! Nie od dzisiaj
wiadomo, że podczas instalacji fixów, poprawek, aktualizacji do
(ogólnie) Windows wymagane/niezbędne jest wyłącznie programów/usług,
szczególnie tych co podlegają aktualizacji. Nie wyłączając Messengera
przy instalacji SP2 (w składzie są m.in. zabezpieczenia) można
doprowadzić IMHO np. do zawieszenia instalacji, niepoprawnej instalacji,
pomieszania plików, general error systemu po restarcie, itd.
Daj sobie z tym problemikiem spokój i instaluj SP2 tak jak to *ustawił*
M$!

--
Doświadczenie prowadzi szkołę,
w której lekcje są bardzo drogie.