Re: pamiec nie moze byc write :(

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:25:18 MET DST

W wiadomości: 425AE34C.1030603@blackfox.org,
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox@x-privat.org> napisał(a):

> Masz zainstalowany SP2? - więc pewnie i takiej płyty chciałby
> kontroler plików systemowych. ;-)

Witam!

Problem w tym, że taki CD trzeba najpierw przygotować. Wygląda, że narzędziu
sfc nie wystarczy paczka z SP2 ściągnięta z www.microsoft.com/downloads

Próbowałem rozpakować SP2 i nagrać na CD-ROM, ale nie jest on akceptowany
jako źródło przez sfc. Plik rozpakowywałem za pomocą WinRar-a. A wiem, że
można także za pomocą parametrów. W sieci powinna być instrukcja jak
przygotować sobie płytę instalacyjną całego XP łącznie z SP2, właśnie za
pomocą tych parametrów. Osobny problem do bootsektor cd-rom-u. Jeśli nie
posiada się odpowiedniego narzędzia to trzeba zauważać ściągniętemu z sieci
plikowi.

http://www.xp.net.pl/art/windowsxp_sp1a_cd.html

--
Pozdrawiam,